Tja!

0kommentarer

Ett riktigt snabbt inlägg här. Jag har precis fått tillbaka internet! Jag har varit utan det i 5 dagar! (världens undergång för folk från denna generation, eller iallafall mig)
Så jag har surfat omkring några timmar idag men inte förräns nu har jag fått upp datorn på ett bra ställe (en låång historia).
Jag kanske tar lite kort imorgon då jag ska åka till djurhemmet! :D
Sen ville jag bara berätta lite kort om vad som hände i måndags. Jag satt framför datorn hemma hos min bästis, klockan var omkring 0:10? Plötsligt kommer hon in och häller vatten på mig så jag blev helt blöt och jag hade ingen ombyte! Men det ar roligt ändå! I Polen har vi en dag (1 April) då barn häller vatten på varandra. Just det. Men eftersom vädret är som det är (kort kommer sedan för att jag glömde min datorkabel till kameran) så fick man göra det inomhus.
Eftersom jag har internet nu så blir det lite mer inlägg. Om jag orkar såklart. Ni får ha det bra!


Zuzia

Kommentera

Publiceras ej