Lov!

0kommentarer

Hej!
Nu är det Påsklov. Jag ska utnyttja HELA lovet, från fredag till söndag (nästa vecka). Jag ska nämligen till Polen!
Så om jag bloggar så blir det bara något litet inlägg :(.
Jag har tyvär inte mycket tid medans jag är där, så lite tid-så mycket att göra...
Så, ja.
Har någon av er någonsin haft den känslan då man har lämnat alla sina djur någonstans inan man åker bort? Den tomheten. Inte kul känsla...
Det positiva är att 
-Jag får träffa min familj
-Jag får träffa min bästis
-Jag kommer troligtvist åka till ett hem för hemlösa djur och köpa mat, leksaker, filtar mm. :D
Så jag kanske bloggar lite grann.
Ha ett jättekul Påsklov och tänk djurvänligt!
HÄR kan du se djurvänliga recept, använd gärna dem :) .
Ha det SÅ bra!!
Några bilder:

 



Zuzia

Kommentera

Publiceras ej